Persoonlijke bank in digitaal tijdperk
Een persoonlijke bank zijn in een digitaal tijdperk, dat is ons doel. De wereld verandert snel en wordt steeds digitaler. ABN AMRO wil graag het verschil maken en draagt bij aan de digitalisering van bankproducten. Zo kun je eenvoudig online je bankzaken doen, via beeldbankieren een adviesgesprek voeren en zijn vrijwel alle producten via onze website aan te vragen. Met al deze ontwikkelingen stellen we de klant in staat om met digitaal gemak zijn of haar bankzaken te regelen.
Digital & innovation is verantwoordelijk voor de complete online dienstverlening van de ABN AMRO Retail organisatie. Om de best mogelijke service te bieden, hebben we drie focusgebieden: e-Commerce, Digital Development & Interaction en Strategy & Innovation.
Wensen van de klant
Met jouw werk help je de klant. Bijvoorbeeld met het zelfredzamer worden door het gebruik van de app. Of door het aanbieden van producten die aansluiten bij de wensen en behoeften van de klant, uiteraard alles op basis van onze data. Klanten lastigvallen met nutteloze proposities, daar doen we niet aan. We bieden ze alleen relevante diensten en producten aan waarmee ze op duurzame wijze (financieel) succesvol kunnen zijn.
Serious business
Uiteraard mag niet ieder proefballonnetje worden losgelaten, we zijn gebonden aan strenge wet- en regelgeving. Dat betekent dat je soms een paar extra stappen moet zetten of juist je pas moet inhouden onderweg naar je doel. Daar staat tegenover dat je werk bij ABN AMRO er echt toe doet. Vergis je niet: met letterlijk miljoenen contactmomenten per maand kan één missertje enorme impact hebben op onze klanten. Daar gaan we uiterst zorgvuldig mee om, want we raken één van de belangrijkste onderdelen van hun leven: financiële gezondheid. Andersom kunnen ogenschijnlijk kleine verbeteringen dus ook een enorme positieve impact hebben.
Maak een verschil. #beginbijons