Customer & Products

Op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten

Bekijk vacatures

Waarom werken in Customer & Products bij ABN AMRO?

Informele werkplek

Informele werkplek

Ruimte voor nieuwe initiatieven

Ruimte voor nieuwe initiatieven

Klantbeleving centraal

Klantbeleving centraal

Verbinden klant en product

Verbinden klant en product

Persoonlijke bank in de digitale tijd

Het belang van de klant centraal stellen heeft bij ABN AMRO de hoogste prioriteit. Het is tenslotte alleen mogelijk om een klanttevredenheid van een acht of hoger te krijgen als je elke klant optimaal bedient én de laatste innovaties biedt.

Onze klanten hebben nu namelijk andere wensen en behoeften dan een aantal jaar geleden. Weet jij wat de behoefte is van de klant en wat zij van ons verwachten?  

Op zoek naar de beste oplossingen

We zijn altijd op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten. Of het nou gaat om onze mobiel bankieren app, onze producten die je via ieder kanaal kunt aanvragen of direct contact met ons Contact Center, alles is afgestemd op de wens van de klant. Door het digitale tijdperk zijn er steeds meer contactmogelijkheden. Ook dat maakt dit tijdperk fascinerend.

Bij Customer & Product zetten medewerkers zich iedere dag in om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Om dat te kunnen doen, vragen wij jou om je kennis en vaardigheden op peil te houden. Naast het volgen van het financiële nieuws, bieden we je allerlei opleidingen aan, of je nu als adviseur bij de klantenservice werkt of als leidinggevende aan de slag gaat. Zo help jij ons om onze klanttevredenheid hoog te houden.

Maak een verschil. #beginbijons

Lees meer

Ben jij uit het juiste hout gesneden?

Maatschappelijk betrokken

Maatschappelijk betrokken

Lees meer
Leren en ontwikkelen

Leren en ontwikkelen

Lees meer
Uitdagend werk

Uitdagend werk

Lees meer
Impact maken

Impact maken

Lees meer

Ervaringen van collega's die je voor gingen

De loopbaan van Lennart Jilesen

“Als je als bedrijf een goed plan hebt, geeft een lening je de kans om financieel afhankelijk te worden. Die rol wordt ons toevertrouwd. Mooi werk, hoor!”

Lees het verhaal

Lennart Jilesen
Relationship manager

De loopbaan van Sanne van der Bie

“De financiële sector is natuurlijk redelijk rechttoe rechtaan, maar wij hebben juist te maken met creatieve processen en mensen. Daarom is het belangrijk om mondig te zijn en lef te hebben.”

Lees het verhaal

Sanne van der Bie
Communicatiemanager

Benieuwd hoe wij omgaan met hybride werken?

Wij hebben alles op een rij gezet