Persoonlijke bank in de digitale tijd
Het belang van de klant centraal stellen heeft bij ABN AMRO de hoogste prioriteit. Het is tenslotte alleen mogelijk om een klanttevredenheid van een acht of hoger te krijgen als je elke klant optimaal bedient én de laatste innovaties biedt.
Onze klanten hebben nu namelijk andere wensen en behoeften dan een aantal jaar geleden. Weet jij wat de behoefte is van de klant en wat zij van ons verwachten?
Op zoek naar de beste oplossingen
We zijn altijd op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten. Of het nou gaat om onze mobiel bankieren app, onze producten die je via ieder kanaal kunt aanvragen of direct contact met ons Contact Center, alles is afgestemd op de wens van de klant. Door het digitale tijdperk zijn er steeds meer contactmogelijkheden. Ook dat maakt dit tijdperk fascinerend.
Bij Customer & Product zetten medewerkers zich iedere dag in om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Om dat te kunnen doen, vragen wij jou om je kennis en vaardigheden op peil te houden. Naast het volgen van het financiële nieuws, bieden we je allerlei opleidingen aan, of je nu als adviseur bij de klantenservice werkt of als leidinggevende aan de slag gaat. Zo help jij ons om onze klanttevredenheid hoog te houden.
Maak een verschil. #beginbijons